Förväntningar

Alla tror jag kommer in like pice a cake. Men det vet man aldrig. Det är avancerade prov och dem är på engelska. jag hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta. Jag gör mitt bästa helt enkelt men huvudet är lite trött just nu så jag är inte så effektiv som vanligt. Dock har vi kört ihop oss ganska bra efter denna vår, mitt huvud och min kropp alltså, så jag kan plugga utan fokus, ork eller vilja på ren rutin. Det är nice.

Anyway så ska jag vila lite på Fårö några dagar nu. Lite plugg blir det men mest terapi för själen och promenader med min fästman och familj. Jag har för första gången på länge inga skolböcker i handbaggaget på färjan. Bara bra bok och en korsordspenna. Life is good.

har bara lite ont i knät. men det får inte dra ned något idag. 5 km är dne magiska gränsen. Det böev 7,5 idag och då sa knäfan ifrån. men badet efteråt var fantastiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0