23/6 2011

Dagen före midsommar. Någon har öppnat kranen så regnet vräker ohämmat ned. Det är inte helt okej faktiskt. Jag Önskar sol idag, tack på förhand. Och imorgon, tack igen.

Om 20 minuter ska jag nämligen ta min stora vandrarryggsäck och en matpåse och knata över till Hanna där Hannas mamma väntar på mig. Därifrån beger vi oss mot Hanna som är i stallet och vidare mot årsta brygga där vi ska ta båten till Utö och fina Elin. Det känns som om det kommer bli den bästa dagen före och dagen D midsommar ever. fast det där med regnet ställer ju till det en aning.

Fantiserar lite om hur lustigt det kommer se ut när jag studsar till Hanna för at undvika vattenpölar då jocke har mina gummistövlar hemma hos sig och jag alltså kommer ha converse, för övrigt kommer ena handen släpa en tung matkasse och den andra balansera ett litet paraply.

Men om YR.no har rätt så spricker det upp efter 12. Puh...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0