14/6 2011 19.55

Tankesnurr. Insåg nyss att jag tänker fel. Hallå, skäms Lovisa! Jag vet ju hur man tänker positivt och boostar sig själv men de senaste dagarna har jag inte gjort som man ska. Jag har börjat säga OM jag komme rin för det första och det är fel. Det ska vara NÄR jag kommer in.

Och det finns inget som heter att jag är dålig om jag inte kommer in. Jag är bra vad som än händer och jag kommer komma in. Sådeså.http://publishme.se/2041259/entries/article/128264485/?pub=1

Ska börja fundera på klädsel. Rutiga skjortan blir det hur som helst. Frågan är om man borde ha kjol också eller om byxor är ok?

Äh. Mamsen ska förhöra mig lite straxt. Sen ska jag dö lite i soffan.

Och jag lovar en sak. Efter lördag blir inläggen roligare och mer varierande. Åh vad mycket roligt jag ska göra då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0