4/7 2011

Min bror körde slut på mig och jag körde slut på honom. Det är så det ska vara va? Pushing och peppning. Armar, bröst och lite mage. Måste ju säga att mina armar skakade när jag skulle tvätta håret nyss. Haha!
Men från en sak till en annan, jag har några uppdateringar kring ungernflytten att dela med mig av:
  • Bollen som heter Boende har lagts på Morfar och Bea, Bea är grym och kommer nog leta upp det bästa i hela staden, hon är ju själv rektor för en skola där nere och har ett kontaktnät som är enormt. 

  • Terminen börjar 5:e september. Det är sent men jag vet inte om det är någon form av insparksvecka innan. Research pågår för fullt!
Äh. Det var inte så mycket mer men det käns stort. varje liten pusselbit som faller på plats gör mig glad.
Soffan är fint just nu. Vårdar min ömma kropp med äpplen strösslade med vaniljsocker och kanel. Ska promenera och möta mickan snart. Då blir det blåbärspajsbak tror jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0