25/7 2011

Den här morgonen blev en sån där måndagsmorgon som inte borde få finnas. Jag var trött och förvirrad när jag vaknade, var tuvungen att kolla mailen och fixa frukost. Sprang ut genom dörren lagom stressad och glömde väskan med bland annat körkort. Tursamt nog hade jag glömt att låsa balkongdörren så jag bestämde mig för att klättra upp och in för att hämta väskan. Jag lade ur telefonen ur fickan och lade den på MOTORHUVEN och där låg den kvar även efter jag hämtat väskan och startade bilen. Innebörden av detta är att jag inte längre har en fungerande telefon och inga kontakter. Jag återfann halva telefonen i korsningen nedanför min backe men tyvärr delen utan simkort. Detta kommer alltså bli en dyr vecka då jag köpte en ny dator igår och nu måste köpa en telefon.


Annars gick dagen bra. Karma skickade jag iväg till Jägersro nu är det bara hålla tummarna.

Klockan står på 04.30 så nu är det defenitivt godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0