23/7 2011

Ni vet,när hästen slagit sig på kotan, då sitter på andra sidan än benet med såret och ska tvätta/bllåspraya såret, då, då sätter man ned den ena handen i golvet och sprayar med den andra. Känner ni igen det? Det gör ni säkert. Hur många gånger har ni då tänkt att ni inte borde sätta ned handen där i händelse av att hästen steppar runt lite då det hamnar alkohol/jod/ tvål/ hexocil eller något annat i såret? Jag har tänkt så många gånger.
Så tänkte jag nog igår med, men ändå satte jag handen där och helt plötsligt stod exotic sund på den. Jag kan röra alla fingrar så inget är nog av men fasen vad ont det gör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0