17/7 2011

Italien. var ska jag börja?  Det är svårt att gör en rättvis beskrivning av en så underbar semester så jag kan nog börja hur som helst och göra mitt bästa men vad jag än skriver så kommer det inte vara rättvist mot vistelsen. Jag börjar med Scario. Det är byn där vi bodde, den är italiensk, genuint italiensk och belägen i en dal med medelhavet framför sig och bergen runt om sig. På en sluttning bodde vi. 18 fantastiska personer fördelade på fyra familjer. Vi badade i polen, havet och från klippor. Vi såg grottor och Jesusstaty och bara njöt. Jag försökte leva där och då i varje sekund och jag lyckades rätt bra.
Fantastiskt helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0