7/12 2011

Socker och koffein är studentens bästa vän och nya talespråket är "i krig, kärlek och tentaperiod är allt tillåtet" ni hajjar va? Dock är inte kroppar skapta för det så en hederlig kväll i lugn och ro är bra det med. Den kvällen börjar nu. Inte helt fel. Julkarameller och webbtv. Måste säga att jag tänker på morfar när jag smaskar färgglada karameller, på bror när jag går förbi "Tobías optica", på Hanna när det är kinder i affären och på min karl hela tiden. Snart hemma. Nedräkning pågår, det står bara några tenot i vägen men efter idag är dem en mindre och ja, jag passade, en fyra i historia. Måste säga att den sitter bra efter den yttepytte energin tentan fick. Skål!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0