4/12 2011

Skulle titta på en slide från kemin och klickade in på deparmentets hemsida och hittade resultaten från kemiprov två. Mitt resultat hade jag redan sett men klickade upp det ändå och det visade sig att alla titreringsresultaten låg där också. Det var fint att se att min sista titrering blev en femma, äntligen! Två nervösa fyror och sen min väl behövda femma på den sista. Resultatet på det hela? Femma i kemi I ! Det innebär också att jag inte behöver plugga mer kemi nu, bara förbereda pyttelite inför labben och sedan ägna mig åt anatomi och historia. Det blir en till gymmet för att fira. Fint helt enkelt.


Kommentarer
Marianne

Du är min hjälte! Vilken kämpe du är!! Puss!!

2011-12-04 @ 20:08:00
Elin

Grymt! <3

2011-12-05 @ 13:53:33
URL: http://freakinggal.blogg.se/
saga

bra jobbat, grattis till femman :) resten kommer nog gå lika bra!

2011-12-05 @ 22:16:21
URL: http://sagaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0