22/12 2011

Jullov och dags att fira. Det blir firning på hög nivå för anatomi I är nedbrottad med en överlägsen seger. Femma. F E M M A. Det känns sjukt. Femma i anatomi I och Kemi I. Det känns som att jag liksom visat att jag platsar här. Dock har jag en rond till med Zoologin men den var planerad. Det kändes tungt att se min kod med en röd etta efter men som sagt, det var planerat och jag gav den inte en ärlig chans ty det hade jag inte kraft till. Allt gick åt till anatomin och det som fans kvar efter allt var slut gick till biologin/embryologin. Så vad ska man säga, jag försöker varva ned och inse att jag är ledig ett tag nu, dock är det svårt att hålla fingrarna borta från Histologin som står näst på tur. Histologi och Zoologi får faktiskt följa med hem men kanske att dem får stanna i resväskan, det återstår att se.
Ett sånt fast tyvärr från en julmarknad i budapest och inte från rädda barnen blev min belöning till mig själv. Myser med det på magen nu och nästa steg är en film. Därefter middag och utgång och om mindre än 24 timmar är jag hemma. Fantastiskt.


Kommentarer
Marianne

Grattis, grattis, grattis!! Med risk för att låta som en trasig skiva, fasiken vilken KÄMPE du är!! Så fantastiskt bra jobbat! Ha nu en härlig resa hem. Kram i astronomiskt antal!

2011-12-22 @ 21:02:23
Caroline

Grattis, jag visste väl det! :) Nu förtjänar du verkligen att ta jullov! Bra jobbat! :D

2011-12-23 @ 17:01:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0