13/11 2011

Började dagen med lucia morgon på svtplay. Finns det bättre uppladdning? Tveksamt. Jag kom in först av alla och efter 2x B så blev mitt topic extensors of the digits in the forelimb. Jag tror gud var med mig för det var ett av de fem jag helst ville ha. Hunden var torr så det var knepigt men det blev supefint tillsist. Alla små pluttar hittade jag och separerade utan att förstöra dem. Lilla rara extensor pollicus et indici låg i ensamt majestät precis där den skulle och lyckan var total. En darrande röst och en förklaring senare var jag färdig. Summa summarum är att jag klarade det. Anatomi parktiskt är klart. Nu vätar galet med teoriplugg till lördag men först ska jag lägga mig på soffan en timme, äta god lunch och därefter ta tag i resten. Det är jag värd. Alla gånger. Jag hoppas mina fina klasskamrater har samma tur. När jag gick hade alla utom tre klarat sig och det är ett bra facit.


Kommentarer
László Szönyi och mormor

Grattis. Vi är inte förvånade men gläds med dig.

Ta hand om dig, vi ses snart

2011-12-13 @ 13:48:25
saga

du är grym lollo! :D

2011-12-13 @ 20:38:59
URL: http://sagaah.blogg.se/
Marianne

Luciamorgon är underbart. Hoppas middagen var bra. Ses om en stund (om du inte är ute och svirar ordentligt, vilket du är värd). Puss!!

2011-12-13 @ 21:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0