12/11 2011

Behöver jag ens försöka beskriva hur nervös jag är? Jag intalar mig själv att jag kan det här, varvar ned, andas och panikpluggar inte. Som sagt. Jag ska kunna det här nu men det där med praktisk examen är läskigt. Magen har hunnit snurra många varv och varit placerad på alla tänkbara ställen, naglarna är nedbitna och labbrocken tvättad. Jag är alltså i princip redo. Om 24 timmar sitter jag på bibblan igen och pluggar antingen anatomi eller biologi. Det känns konstigt. Båda böckerna får följa med i väskan. Failar jag antomin blir det biologi och står jag blir det monsterplugg inför den teoretiska. Åh vad jag mummlar skola. Såklart. Men det får ni leva med för jag har inte mycket annat i huvudet just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0