31/8 2011

Av någon dum anledning heter jag Elin Lovisa Maria Andersson och får då av förklarliga skäl för det mesta heta Elin tills jag förtydligat att det är Lovisa som är mitt tilltalsnamn. Idag på registration var den korrigeringen inte lika enkel. Alla papper, till exempel mitt student ID, min inbetalning av studieavgiften osv. står i namnet Elin Andersson. Det blev väl ingen big deal sådär men förbannat irriterande. Utfallet av detta blir att jag måste uppsöka Students secreteriat imorgon förmiddag och ordna upp saken. Så ni där ute, inklusive mina föräldrar,

Ge fan i och döpa era barn i fel ordning tack!


Annars har det varit en lugn dag. Köpt busskort och träffat Victoria och Jenny. trevliga svenskor. Det här blir toppen.


Kommentarer
Marianne

Jag har samma "problem".....

2011-09-03 @ 16:55:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0