29/8 2011

Tar en liten paus i packandet och såsar på sängen, det behövs, sov inte mycket inatt för det var tusen tankar som susade runt i huvudet. Vaknade tidigt och packade ihop väskan. Det mesta är nedpackat nu. Helt stört. 

Tänkte faktiskt ta och skriva ett par mål till- Mål till jul:
  • Vara vid god hälsa- Låter kanske en aningen konstigt att ha det som mål men för mig är det svårt och viktigt. Jag ska helt enkelt kämpa för att äta ordentligt och träna måttligt men tillräckligt mycket för att huvudet ska må bra. Jag vet att jag inte får falla in i lathetens träsk och äta nudlar hela veckorna för då fixar jag inte plugget och det är det viktigaste. 


  • Hittat balans mellan plugg och fritid- Jag är där för att plugga men jag måste leva också. Det funkar inte att sitta böjd över böckerna i 5,5 år. 


  • Behärskat motgång- Förr eller senare måste den dagen infalla då jag misslyckat med en tenta. Den dagen kommer vara hård men jag måste ta mig igenom det utan att bli knäckt. 


  • Träffat Jocke ett par gånger- målet är 3 gånger innan jul. Jag kämpar för det. 

    Börjar så. Det ska vara realistiska saker. 
    Nu blir det webbtv och mer packande.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0