29/8 2011

Jag är nervös. Sprungit runt hela dagen och fixat. Nästan allt är färdigt, ska bara lägga över bilder från hårddisken till nya datorn så jag kan titta på dem där borta sen. Älskling är påväg hem nu. Vi ska njuta av varandra tills imorgonbitt då vi skiljs åt påväg till Arlanda. Konstiga tankar ploppar upp i huvudet. tror det är hjärnans sätt att klara sig från nervöst samanbrott.


Funderingar just nu:

"När börjar jordgubbssäsongen i Budapest?" Hoppas på tidigt så jag kan äta jordgubbar tidigt där och sedan forstätta när jag kommer hem på sommarlov ;)

Finns det keso/havregryn där? Hoppas på bättre frukostmat än vad övriga syd/mellaneuropa har visat mig hittils.

vilka kurser läser jag första terminen? Inte så svårt att kolla upp. Svaret blev:

Biophysics
botany
Chemistry (inorganic)
Histology
anatomy
zoology
biology

Det blir kul. Men tufft. Som det ska vara alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0