29/8 2011

Insåg precis att jag skickat mina springskor med morfar för att han ska ta dem i sin väska. Fan. Jag som tänkte springa en sväng typ nu. jag behöver springa av mig lite nervositet.

När andå löpningen är i mitt huvud så måste jag erkänna att jag har lite träningspanik. Hur fan ska jag kunna hålla mig i form i Budapest? Det är ju asfalt överallt vilket jag absolut inte kan springa på för då går jag sönder efter 1,5 km.

Pratade med Victoria som också ska börja. Hon ska guida mig på gymmet. det blir perfekt!

5 saker att sakna utöver fästman, vänner och familj:

  • Lövprassel- Att somna till trädens ljud är en lyx som inte finns i stortaden
  • Att gå och bada spontant- jag har fem minuter till närmaste sjö här hemma. Det kommer jag sakna
  • Saltlakrits- Godispaket uppskattas!
  • Havet-Ungern har ingen egen kust. Oh my.
  • Bio- Nästan allt är dubbat


Kommentarer
Marianne

Finns en grö ö i kanalen. Dit kan du säkert ta dig och springa. Tror dom har stora evenemang där ibland.

2011-08-29 @ 23:12:51
Lovisa

margaretaön. Den är fin! Har också tänkt den tanken!Kram

2011-08-30 @ 20:10:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0