23/8 2011

Sover inte. Borde göra det. Läser bloggar och har tittat på Hollywoodfruar. Det är en ganska bra kväll men, det stora MEN, jag borde börja vända mitt dygn. Imorgon blir det sent, på fredag och lördag med. Crap. Det betyder att jag får göra en elaking mot mig själv och gå upp tidigt måndag och tisdag så jag är lite redo.

Svamlar på men hittade faktiskt ett inlägg som jag tog till mig. Imorgon ska jag skriva personliga mål. För månaden, året och livet i allmänhet. Jag gör alla olika så jag slipper lägga en nivå för det är svårt. Mycket svårt. 

Alla som kan sova önskas en god natt. Ni andra, god natt på er med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0