19/8 2011

11 dagar kvar. 

Jag powervilar hos jocke. Det innebär att jag är hemma i hans hus när det inte är någon här. Resultatet är att jag inte har så mycket att göra och alltså kan sega hela dagen. Det är skönt efter intensiva dagar. Min förmiddag har jag ägnat åt bloggen. Jag har suttit och pillat med headern och bakgrunden i flera timmar. Det är sånt där som jag egentligen inte tycker om att lägga en massa tid på men nu är det gjort och jag är nöjd. 

Sitter och tittar ut genom kökfönstret och det är massa människor i T-shirt. Då måste det ju vara varmt?! Jag har liksom givit upp sommaren efter allt regn som har varit men det är värt att känna efter. Det blir nog en promenad. Har inte hittat några vidare promenadstråk här men jag letar lite. Som att gå på skattjakt. Det blir bra. Vi hörs sen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0