17/8 2011

Dags att länka bloggen på facebook och promota för den kanske? Känns lite som att jag borde göra det nu, för att liksom förmedla mitt äventyr. Förberett med en ny header som är rätt fin, eventuellt ska det rosa bli grått eller blått istället då rosa egentligen inte är min grej. 

Och så ska jag börja skriva för en bred publik. 

Jag ska verkligen försöka men inte idag. Klockan är för mycket och jag behöver sova. 

Träffade Jempa igår. Hon är klok och fin. Hennes fördomsfria och powerwomentänk vill jag sprida till alla unga kvinnor i världen.

Marianne är en till sådan kvinna och henne hade jag lyckan att träffa idag. Åh vad fint folk det finns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0