Live hard

Uppstigning i går morse 04.30 på Fårö. Soluppgången över den spegelblanka Ekeviken gjorde mig sådär lagom sugen på att åka hem. Men det gjorde jag iallafall. 7.05 färjan från Visby och sen var det full fart hela dagen. Avslutet blev en helt fantastisk studentskiva. Jag blir glad i hela själen när jag tänker tillbaka på gårdagskvällen men också ganska sorgsen för att mina tre år med dessa fantastiska människor är över på fredag. Sedan börjar det stora äventyret.

Dagen idag mår jag som jag förtjänar. Mycket vatten blir det och huvudvärken till trots är dagen ganska bra disponerad. Fysikuppdraget är inskickat, inbjudningskort är utskrivna och väskan uppackad. Nu är det dags att bege mig mot vårdcentreln för en titt på min spräckta trumhinna och sedan hem till kemiboken. Slutprov imorgon. Tagga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0