.

En måndag med sol och egentligen diverse förutsättningar för en toppendag. Så blev det inte. Inte någonstans. Väcktes efter dålig nattsömn. Kom inte fram till vårdcentralen när jag ringde hundra gånger- resultat, fortfarande lika döv på höger öra. Uppdraget i fysiken har en fråga kvar olöst. Labben gjordes men försvann pga en elak dator- resultat- labben gjordes om. resulterade i kraften 0 för att fortsätta med fysiken trots att jag borde gjort det.
Mest av allt vill jag ha en flaska rödvin nu. Ett smakrikt, balanserat och fylligt tack. men jag skiter i det och beger mig till min karl i stället. och byter sängkläder till Nallephu påslakan. Skiter i fysiken till morgondagen. Då ska hela kap fyra bli klart+bergaråd+kemi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0