1 april 2011

Jag börjar min nya fina blåa blogg såhär lagom vervös och nedsjunken i soffa. Imorgon är det dags att skriva högskoleprovet. Får jag 1,7 eller mer (som 5,9% av de skrivande fick förra året) kommer jag troligen in på veterinärhögskolan i sverige. Får jag mindre blir det Budapest i höst för 5,5 år framöver. Ingen press... ingen alls. och jag är iskall hehe.

Nej jag är STÖRT nervös. Men jag laddar på bästa sätt, tror jag. Återkommer imorgon.

Uppladdningen under veckan har varit en smula annorlunda från tidigare. Det går inte att lära sig allt som krävs för högskoleprovet på den tid jag har haft på mig så har kört en twist.
Vist har jag pluggat lite på några gamla prov under veckan men jag har också:

  • Simmat
  • Ätit god mat
  • Sovit
  • Ridit
  • Druckit öl
  • Slappnat av
  • sprungit
Helt enkelt borde jag vara mentalt fokuserad och i god form inför imorgon. Får väl se om det är ett framgångskoncept eller inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0